Каденюк Леонід Костянтинович – український льотчик-випробувач, перший астронавт Незалежної України, генерал-майор авіації, політичний діяч, народний депутат України, Герой України
|
Облікова картка кандидата у народні депутати України Каденюка Леоніда Костянтиновича, 31 березня 2002 р.
|
Облікова картка кандидата у народні депутати України Каденюка Леоніда Костянтиновича, 31 березня 2002 р.
|
Оголошення у газеті «Czernowitzer Allgemeine Zeitung» від 21 жовтня 1910 року про те, що 23-го жовтня о 4-й год. після обіду відбудеться показовий політ чеського інженера Яна Кашпара у Чернівцях поблизу міського водоканалу
|
Інформація газети «Czernowitzer Allgemeine Zeitung» щодо показового польоту авіатора Яна Кашпара, який відбувся 23 серпня 1910 року у Чернівцях
|
Чеський інженер-авіатор Ян Кашпар, який здійснив 23 серпня 1910 року показовий політ у Чернівцях
|
Проєкт організації повітряного транспорту Румунії та сприятливі географічні умови для створення авіалінії Бухарест-Чернівці, 10 лютого 1925 року, фото 1
|
Проєкт організації повітряного транспорту Румунії та сприятливі географічні умови для створення авіалінії Бухарест-Чернівці, 10 лютого 1925 року, фото 2
|
Стаття чернівецької газети «Glasul Bucovinei» (Голос Буковини) від 21 вересня 1928 року: «Avionul Cernăuți - București» (Літак Чернівці - Бухарест) щодо відкриття нової повітряної лінії до столиці Румунії, 21 вересня 1928 р.
|
Копія наказу Міністерства торгівлі та промисловості Румунії щодо будівництва аеропорту у Чернівцях, 13 лютого 1930 р., фото 1
|
Копія наказу Міністерства торгівлі та промисловості Румунії щодо будівництва аеропорту у Чернівцях, 13 лютого 1930 р., фото 2
|
Копія наказу Міністерства торгівлі та промисловості Румунії щодо будівництва аеропорту у Чернівцях, 13 лютого 1930 р., фото 3
|
Копія наказу Міністерства торгівлі та промисловості Румунії щодо будівництва аеропорту у Чернівцях, 13 лютого 1930 р., фото 4
|
Креслення будівлі Чернівецького аеровокзалу, 19 серпня 1930 р., фото 1
|
Креслення будівлі Чернівецького аеровокзалу, 19 серпня 1930 р., фото 2
|
Повідомлення про урочисте відкриття 30 серпня 1931 року нового аеропорту у Чернівцях та нової повітряної лінії Данциг-Варшава-Львів-Чернівці-Галац-Бухарест-Софія-Салоніки
|
Листування командування аеропорту з примарією м. Чернівці про насадження парку аеропорту, 24-26 лютого 1934 р., фото 1
|
Листування командування аеропорту з примарією м. Чернівці про насадження парку аеропорту, 24-26 лютого 1934 р., фото 2
|
Листування командування аеропорту з примарією м. Чернівці про насадження парку аеропорту, 24-26 лютого 1934 р., фото 3
|
Оголошення у газеті «Glasul Bucovinei» (Голос Буковини) від 30 січня 1936 року щодо інаугурації нової повітряної лінії Бухарест - Чернівці
|
Стаття чернівецької газети «Glasul Bucovinei» (Голос Буковини) від 18 липня 1936 року: «Primul concurs de aeromodele dela Cernăuți» (Перший конкурс авіамоделістів у Чернівцях) на пагорбі Клокучки
|
Виконання ремонтно-пристосувальних робіт будівель Чернівецького аеропорту, серпень 1938 р., фото 1
|
Виконання ремонтно-пристосувальних робіт будівель Чернівецького аеропорту, серпень 1938 р., фото 2
|
Виконання ремонтно-пристосувальних робіт будівель Чернівецького аеропорту, серпень 1938 р., фото 3
|
Виконання ремонтно-пристосувальних робіт будівель Чернівецького аеропорту, серпень 1938 р., фото 4
|
Клопотання командування Чернівецького аеропорту до примарії м.Чернівці щодо прийняття заходів для запобігання авіакатастроф, 19 квітня 1938 р.
|
Клопотання командування Чернівецького аеропорту до примарії м.Чернівці щодо благоустрою вулиць у зв’язку з приїздом міністра авіації, 13 червня 1938 р.
|
Листування командування аеропорту з примарією м. Чернівці про уточнення географічних та топографічних координатів Чернівецького аеропорту, 22 серпня 1938 р., фото 1
|
Листування командування аеропорту з примарією м. Чернівці про уточнення географічних та топографічних координатів Чернівецького аеропорту, 22 серпня 1938 р., фото 2
|
Оголошення у газеті «Glasul Bucovinei» (Голос Буковини) від 27 липня 1939 року про відкриття 01 серпня у чернівецькому аеропорту льотної школи для польотів без двигуна
|
Стаття чернівецької газети «Glasul Bucovinei» (Голос Буковини) від 01 листопада 1939 року про урочисте патентування 18 льотчиків, які закінчили курси пілотної школи у Чернівцях
|