Головна сторінка | Архів новин | Корисні посилання | Контакти | Карта сайту

До уваги заявників

Звернення архівом приймаються тільки на контактні адреси:
поштова адреса: 58005, м. Чернівці, вул. Небесної Сотні, 20-А
телефон/факс: +38 (0372) 57 86 54
електронна адреса:
Консультації надаються за телефоном: +38 (0372) 545 001

При заповненні заяви громадяни повинні надати всі відомості працівникам архіву, необхідні для наведення довідки:

  1. Прізвище, ім’я, по батькові заявника згідно паспорта;
  2. Для довідок про стаж та розмір заробітної плати, заяви приймаються згідно записів трудової книжки ( ксерокопія трудової книжки додається до заяви), заявник вказує назву підприємства зі змінами, місцезнаходження, дату прийняття та звільнення, номери наказів, перелік займаних посад).
  3. Заявники жіночої статі вказують прізвище, під яким працювали на той період (зазначити, в якому році змінено прізвище);
  4. При оформленні довідки про заробітну плату та стаж роботи заявникам жіночої статі необхідно вказати період перебування у декретній відпустці.

Для заповнення заяви про народження, шлюб та смерть громадян, що проживали на території Чернівецької області до 1940 року, заявникам необхідно вказати прізвище, імя, по батькові тієї особи, про яку запитують, дату та місце народження, віровизнання, дівоче прізвище жіночої статі.




завантажити Заяву ви можете завантажити тут